Hirdetés

A kardiológusok szerint fontosabb az, hogy mikor iszol vizet, mint az, hogy mennyit!

Az egészséges életmód egyik legfontosabb kelléke a tiszta víz, naponta minimum két literrel kell elfogyasztani belőle. Szakértők szerint viszont nem is a mennyiség a legfontosabb, hanem az, hogy mikor iszod meg azt a vizet.

Hirdetés

Hirdetés

A legfontosabb az, hogy a megfelelő pillanatban idd meg a vizet! A kardiológusok szakvéleménye alapján az alábbi vízivási időbeosztást ajánlott követni a nap folyamán.

Hirdetés

“Reggel, közvetlenül ébredés után igyál meg 2 pohár vizet, ez segítségedre lesz abban, hogy megszabadulj az éjszaka során lerakódott méreganyagoktól. Minden étkezés előtt egy fél órával meg kell innod további 1 pohár vizet, ez elősegíti a megfelelő emésztést.

Fürdés, tusolás előtt is igyál meg egy pohár vizet, ez segítségedre lesz a relaxálásban, és csökkenti a vérnyomást.

Hirdetés

Ha lefekvés előtt megiszol egy pohár vizet, akkor sokkal nyugodtabban, és pihentetőbben fogsz aludni, de jót teszel vele a szív egészségének is. Ez az egyszerű, de mindennapos szokás akár 95%-ban is csökkentheti a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát” – hangsúlyozzák a szakemberek.

Hirdetés

Ha citromos vizet iszol, ez történik a szervezetedben!

Hirdetés

Antioxidáns tartalma miatt védelmet nyújt a szervezetnek a káros szabadgyökökkel szemben, a korai öregedéssel, és a daganatos betegségek kialakulása ellen

Hirdetés

A C-vitamin csökkenti a szív-és érrendszeri betegségek és a stroke kialakulásának kockázatát. Egy tanulmány alapján kimutatták, hogy azok a személyek, akiknek alacsony a C-vitamin szintjük, és ráadásul túlsúlyosak is, sokkal inkább ki vannak téve a stroke kockázatának.

A C-vitamin jó hatással van a bőr egészségére is, csökkenti a ráncok kialakulását

Forrás:
Hirdetés

filantropikum

loading...